Gyakran ismételt kérdések

Termékeik készleten vannak, azonnal átvehető?

  • igen, miden olyan termék, amit a rendszer enged megvásárolni az a készletünkön is van fizikálisan

Miért ennyire olcsó a termék, máshol sokkal drágább?

  • cégünk kizárólag gyárakkal áll kapcsolatban így minden terméket első kézből szerzünk be, a jó árak annak köszönhető, hogy az üzletpolitikánk az árképzésben "élni és élni hagyni"

Milyen futár céggel szállítanak ki?

  • törékeny nagyobb termékeket saját gépjárművel szállítunk vagy a partnercégünk szállítja a saját termékeivel együtt így biztosítva, hogy a termék biztosan egyben érkezzen meg. 

Tudok bankkártyával fizetni kiszállításnál?

  • bankkártyás fizetés csakis az üzletben lehetséges

Tudnak valakit ajánlani aki be tudja szerelni a termékeiket?

  • honlapunkon elérhető egy ajánlott szakember, aki a termékeinket rendszeresen beszereli

Csak a "feleségem" van otthon, ő nem tudja a terméket bevinni, hogyan tudjuk megoldani?

  • a szállítás házszámig szól, de a lehetőség biztosított, hogy a terméket kiszállító kollégával megbeszélje az ajtón belüli lerakást. Itt azért fontos megjegyezni, hogy egy jellemzően 50kg-os vagy 60kg-os termék esetében +1 főt biztosítani kell, vagyis célszerű. A termék ajtón belüli leszállítására a kiszállító kolléga nem kötelezhető, szívességi alapon működik.

A terméket vissza akarom hozni, mire számíthatok: 

  • A fogyasztó kötelezettségei elállása vagy felmondása esetén

    Az Áru visszaszolgáltatása

    Ha a fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelően eláll a szerződéstől, köteles az Árut haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve az Eladónak vagy az Eladó által az Áru átvételére meghatalmazott személynek átadni. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó az Árut a határidő lejárta előtt elküldi.

    Az Áru visszaszolgáltatásával kapcsolatos közvetlen költségek viselése

    A fogyasztó viseli az Áru visszaküldésének közvetlen költségét. Az Árut az Eladó címére kell visszaküldeni. Amennyiben az Eladó az Árut üzlethelyiségben is értékesíti, és a fogyasztó a vállalkozás üzlethelyiségében személyesen gyakorolja az elállási jogát, jogosult ezzel egyidejűleg az árut visszaadni a vállalkozásnak. Ha a fogyasztó a teljesítés megkezdését követően felmondja az üzlethelyiségen kívül vagy távollévők között kötött - szolgáltatás nyújtásra vonatkozó - szerződést, köteles a felmondás vállalkozással való közlése időpontjáig teljesített szolgáltatással arányos díjat a vállalkozás számára megfizetni. A fogyasztó által arányosan fizetendő összeget a szerződésben megállapított ellenszolgáltatás adóval növelt teljes összege alapján kell megállapítani. Ha a fogyasztó bizonyítja, hogy az ily módon megállapított teljes összeg túlzottan magas, az arányos összeget a szerződés megszűnésének időpontjáig teljesített szolgáltatások piaci értéke alapján kell kiszámítani. Kérjük vegye figyelembe, hogy utánvéttel vagy portósan visszaküldött Árut nem áll módunkban átvenni.

    Fogyasztó felelőssége az értékcsökkenésért

    A fogyasztó az Áru jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.

    Amennyiben a vonatkozó jogszabályok szerint az elállási jog nem gyakorolható, vagy csak feltételekkel gyakorolható, a Vásárlót nem illeti meg a kipróbálási célú használat sem.

    Zuhanykabinok - zuhanyfalak és kiegészítőik esetében 100%-os visszatérítésre akkor van lehetőség, ha a termék csomagolása sértetlen pántolt állapotban van. Amennyiben a csomagolás megbontásra került a termék eladhatósága, tárolhatósága megváltozik, szállíthatósága kockázatossá válik. A visszahozott, csomagolás bontott termékek esetében a termék eredeti árából 10-20% kezelési költséget számolunk fel attól függően, hogy milyen állapotban kerül vissza a termék. 

Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.